har ingenting att göra just nu !

hejhej  ! jag har jätte tråkigt jag vet inte vad jag ska göra , jag menar verkligen det ! jag har jättejätte tråkigt ! jag vill kolla på film , men det är ju tråkigt eftersom jag har redan sett alla filmer som jag har =/ och det finns ju nästan ingenting att göra ! man kan inte vara ute för att det är superduper kalt ute ! jag fryser jätte mycket just nu .! ;D men jag hoppas att det blir bättre med att blogga i alla fall ;p . aja  , idag har jag inte gjort något ! jo bara varit med min kusin vi har gått till flygis , vi har varit i mcdonalds , och käkat där .;D och där träffade jag elsa,emma,felicia och linnea tror jag men jag vet inte vem linnea är ;D har bara hörts talats om henne ;p ahm, och nu sitter jag här och tråkar, jag vet ju inte ens vad jag ska skriva ! haha ;D mamma jobbar till klockan nio så jag har ju inte så roligt utan henne ! om hon skulle vart här skulle vi kanske gått ut eller något , pappa är bah hemma men han är ju uur tråkig ;p han vet ju inte vad han ens ska göra heller :S klockan är typ just nu ..... 18:34 det kanske kommer ett program som man kan kolla på eller vet ni något som visas på teve ? ni kanske kan tipsa mig om vad jag kan göra , någon kanske har nått roligt  tips ! det hoppas jag ! ;D har inte så mycket att skriva nu ! ha en bra kväll och ha det mys på er ! pussar /nicole

Kommentarer
Postat av: Ronja

Svar: Tack så mycket :)

2009-01-05 @ 19:32:19
URL: http://ronjagoode.blogg.se/
Postat av: dimen

de e lugnt :P

allt bra?

2009-01-05 @ 19:46:48
URL: http://dimen.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

SV: Okej, härligt att höra! Med mig är det bra :D

Vad händer idag då?

Kram

2009-01-06 @ 00:57:30
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag var grymt uttråkad igår. Men ibland är det bra att vara uttråkad, min tråkighet resulterade i en stor tavla.

2009-01-06 @ 13:32:24
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0