huvudvärk , stocholm , shoppa .

hejsan ! idag vaknade jag som vanligt med huvudvärk *suuuck* så ingen skola för min del . ahaaa, då sitter jag här & skalar en mandarin , men det går inte så bra . klippte mina naglar igåår . nyss satt jag på plattången , för att det blir shoppingtime ! åka till stocholm , till katastrofet haha ,jag skojar inte , ungefäär när det va rea på ginatricot , ni skulle bara sett hur allting låg på golvet . man tänkte ahapp , hur ska man nu leta efter kläder haha . prata om klääder så vet jag inte vad jag ska ha på miiig *guuuud !* jag sliter i garderoberna ,! hittar ingenting , vad ska jag göra? jag ska nog ha klääderna som jag hadde på nyårsafton . ni kanske inte har sett hur dom ser ut men visar senare , när jag kommer hem (; pusspåer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0