trött som bara den.

hejsan sötingar ! ehm,,, just nu sitter jag här & lyssnar på i hate this part ifrån pussycat dolls, rätt så bra faktist . satt här & kollade på kenzas blogg, guuuud ! vad hon bloggar bra . det går så bra för hennes blogg , men inte för mig, menmen..... det går ju inte alltid bra . sitter här med mina mysiga tofflor & en filt över mig , skalar en mandarin & dricker o'boy , myyyyyyys . men buurrr vad kallt det är , det är ju jätte kallt inomhus . jag tror nog att man inte kan gå runt med tights & ett linne, nejnej! det går inte . man måste ju ha mjukisbyxor en varm kofta & kanske vantar , haha . *jääääsp* jag är rå trött . det har vart en stressig dag för mig , jag har sprungit runt i alla affärer & letat efter en klänning , jag leta & leta . tills slut hittade jag den haha ,! inte hitta da, men jag hittade två tröjor som man kunde ha en under & en över . det vart en svart & en grå tror jag det var .men guud jag glömmde att berätta, att denna vecka ska jag ha ja eller nej vecka . ni kanske inte vet vad det är men jag ska förklara . det är nämligen så här att jag väljer ut en kändis & ni ska säga om ni tycker om kändisen . om ni gillar kändisen hur den är, stilen , ansiktet då säger ni såklart ja ! om ni inte gillar kändisens stil ansiktet då säger ni ju såklart nej . ganska änkelt , men man får ju hitta vilka som vill vara med på ja eller nej veckan . jusste jag har ju ochså glömmt att berätta . att idag köpte jag ett par nya skor , liknande uggs . men jag ser att jag har skrivit rätt så mycket så vi får väl sluta med det roliga! pussar till er .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej nicole!

Jag vann den i en blogg tävling i julas :)

2009-01-24 @ 20:36:58
URL: http://tiilly.blogg.se/
Postat av: eveline

SVAR PÅ KOMMENTAR:

tackar =) gjorde inget speciellt... fifflade lite med stilmallen... tack för att du tittade förbi =)

2009-01-25 @ 11:14:37
URL: http://therevengeofthenerds.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv: Hur jag gjorde min blogg? Haha headern gjorde jag själv. Snodde nån bakgrund nånstans, fixade?! Finns inte så mycket att säga :) Säg till om du vill ha nå hjälp :)

2009-01-25 @ 18:00:28
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0